OBCHODNÍ PODMÍNKY


I.

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Poskytovatel služeb (dále zejména jen jako "Poskytovatel") níže specifikovaných je:

  • Bc. Adéla Čáslavková, zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Ústí nad Orlicí
  • IČO: 07434626
  • sídlo: Dolní Dobrouč 574, 561 02
  • telefonní číslo: +420 774 271 097
  • kontaktní e-mail: info@douckosprehledem.cz

1.2. Pro účely těchto Podmínek mají zde definované pojmy následující význam:

  • Poskytovatel je fyzická osoba, která zprostředkuje doučování Studenta Lektorem.
  • Student je fyzická osoba, která má zájem o doučování a hledá lektora prostřednictvím portálu www.douckosprehledem.cz.
  • Zájemce je fyzická osoba, se kterou Poskytovatel uzavírá smluvní vztah.
  • Lektor je fyzická osoba, která nabízí služby doučování Studentovi.

1.3. Poskytování a využití služeb ze strany Studentů se řídí těmito podmínkami. Podmínění jsou závazné pro všechny Zájemce a vztahují se na každý smluvní vztah mezi Zájemcem a Poskytovatelem. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. 

II.

CHARAKTER POSKYTOVANÝCH SLUŽEB - PŘEDMĚT PLNĚNÍ SMLOUVY

2.1. Předmětem plnění je možnost Studenta využít služby v oblasti nezávislého a neformálního vzdělávání v ujednaném termínu (případně ujednaném během trvání smluvního vztahu), a to zejména v oblasti doučování předmětů základních a středních škol (dále také jen jako "Služba").

2.2. Služba může být poskytována online i osobně.

2.3. Další informace jsou poskytnuty na stránkách Poskytovatele www.douckosprehledem.cz.

2.4. Poskytovatel těchto služeb neposkytuje záruku a nepřebírá odpovědnost za to, že Student vykoná jakékoli testy či zkoušky úspěšně. Předmětem plnění je tedy pouze poskytnutí možnosti využít činnosti spočívající ve vzdělávání a doučování.


III.

ZPŮSOB UZAVÍRÁNÍ SMLOUVY

3.1. Za nabídku či přijetí nabídky se nepovažuje odeslání objednávkového formuláře na stránkách www.douckosprehledem.cz/objednat-doucovani/ Zájemcem. V tomto případě se jedná pouze o výzvu Zájemce k podání nabídky Poskytovatelem.

3.2. Smlouva se uzavírá vyjádřením souhlasu, resp. přijetím nabídky, která byla Poskytovatelem zaslaná v elektronické podobě (e-mailem) Zájemci. Tento souhlas lze udělit:

  • jednoduchou odpovědí zájemce (např.: souhlasím, přijímám) na emailovou zprávu, která obsahuje nabídku Poskytovatele, zaslanou z e-mailové adresy Zájemce, kterou uvedl v objednávkovém formuláři,
  • připsáním celé ceny za službu na bankovní účet poskytovatele.

IV.

CENA SLUŽEB A ÚHRADA CENY

4.1. Cena služby je určena ceníkem dostupným na stránkách www.douckosprehledem.cz/cenik/

4.2. Poskytovatel není plátcem daně z přidané hodnoty, a tudíž cena v jeho nabídce je bez této daně.

4.3. Cenu služby lze uhradit bezhotovostně převodem na účet Poskytovatele uvedeném ve faktuře. Jiné způsoby platby je možné domluvit individuálně.

4.3.1. Cena služby se považuje za zaplacenou připsáním částky na účet Poskytovatele.

4.3.2. Zájemce se zavazuje nést náklady, které by mohly vzniknout v souvislosti s úhradou ceny služby.

4.4. Zájemce je povinen uhrazovat cenu služby s uvedením variabilního symbolu, který mu byl přidělen v zaslaných platebních údajích.

4.5. Zájemce je povinen uhradit cenu služby řádně a včas podle zaslaných platebních údajů.

4.6. V případě, že zájemce nesplní svou povinnost uhradit cenu za služby řádně a včas a nemá právo zrušit závazek ze zákonných důvodů nebo důvodů vyplývajících z ujednání stran, nezbavuje jej jeho prodlení povinnosti uhradit cenu Služby.

V.

PRO ZÁJEMCE

5.1. Zájemce, který uzavřel smlouvu distančním způsobem, tedy za použití prostředku, který umožňuje uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (internet - přijetím nabídky emailem) má právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od uzavření smlouvy.

5.1.1. Toto právo na odstoupení od smlouvy Zájemce nemá, pokud je služba plněna dříve, nežli lhůta 14 dní uplynula. 

5.2. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty, a to jakýmkoli prokazatelným způsobem (např. emailem, přes který proběhlo uzavření smlouvy).

5.3. Pokud má Zájemce právo na odstoupení od smlouvy a odstoupí od této smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu platby, vztahující se k neposkytnutým službám, včetně nákladů na dodání, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy poskytovateli došlo oznámení o odstoupení od smlouvy. Pro vrácení plateb bude použit stejný platební prostředek, který byl použit pro provedení počáteční transakce, pokud nebylo výslovně určeno jinak. V žádném případě tím Zájemci nevzniknou další náklady.

5.4. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Zájemce o svém odstoupení od této smlouvy informovat Poskytovatele, a to formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem na info@douckosprehledem.cz). 

5.5. Poučení spotřebitele o možnosti mimosoudního řešení sporu, a to podáním stížnosti dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele § 20d, subjektem, který je oprávněn spor řešit, je dle stejného zákona § 20e písmene d) Česká obchodní inspekce, sídlem Štěpánská 567/15 120 00 Praha 2 - Nové Město, více informací jsou k nalezení na https://www.coi.cz.

Tím není dotčeno Zájemcovo právo uplatnit svůj nárok u příslušného orgánu veřejné moci (soudu).


VI.

OSTATNÍ PRÁVA A POVINNOSTI

6.1. Poskytovatel není povinen poskytnout službu, nebyla-li dle ujednání řádně a včas zaplacena.

6.2. Služby lze využít jen ve smluvených termínech. 

6.3. Zájemce má právo omluvit se z výuky (konkrétní lekce) Lektorovi, nejpozději však 6 hodin před jejím začátkem. Pokud tak Zájemce do 6 hodin před začátkem výuky neučiní, propadá mu daná výuka (lekce) bez náhrady a je stále povinen ji uhradit. 

6.4. Za včasné oznámení se považuje i oznámení omluvy 6 hodin před začátkem výuky osobou, která není stranou této smlouvy.

6.5. Poskytovatel je oprávněn v průběhu výuky vyměnit Lektora, avšak pouze za takového, který je schopen vyučovat látku, jež byla předmětem probíhající lekce.

6.6. V případě, že se Lektor nedostaví bez předchozí včasné omluvy (alespoň 8 hodin před konáním lekce) na danou lekci, má zákazník právo na náhradní lekci zdarma nebo vrácení poměrné části (připadající poměrně na danou lekci k celku) smluvené ceny zpět.

6.7. Zájemce není oprávněn postoupit pohledávku na služby vyplývající z uzavřené smlouvy na třetí osobu bez souhlasu Poskytovatele.

6.8. Z jiných než zákonných důvodu a důvodů uvedených v těchto podmínkách nelze jednostranným právním jednáním (odstoupením od smlouvy, výpovědí) zrušit tento závazek (smluvní vztah). Tím není vyloučena oboustranná dohoda stran.


VII.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, JEJICH SPRÁVA, ZPRACOVÁNÍ A POUČENÍ O PRÁVECH

7.1. Ochrana osobních údajů uživatele, který je fyzickou osobu, je poskytována Nařízením GDPR Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné Nařízení GDPR o ochraně osobních údajů) známé pod zkratkou GDPR (dále jen "GDPR").

7.1.1. Správcem a zpracovatelem osobních údajů poskytnutých přes "nezávazný formulář" na stránkách www.douckosprehledem.cz je Poskytovatel.

7.1.2. V případě osobních údajů poskytnutých přes výše uvedené stránky za účelem vyhotovení nabídky je správce oprávněn poskytnout tyto údaje Lektorovi. 

7.2. Zájemce bere na vědomí zpracování osobních údajů a souhlasí se zpracováním těchto svých údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty (e-mailová adresa), telefonní číslo a případně i identifikační číslo, daňové identifikační číslo (dále vše vyjmenované jen jako "osobní údaje"), a to pro účely jednání o uzavření smlouvy o poskytování služeb, realizace práv a povinností plynoucích z uzavřené smlouvy a pro dodržení právní povinnosti správce.

7.3. Zájemce bere na vědomí, že poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, a potvrzuje správnost a pravdivost uvedených údajů.

7.4. Zájemce souhlasí s využitím emailové adresy pro účely zasílání informací, obchodních sdělení a nabídek. Tento souhlas je kdykoli odvolatelný, a to prostou odpovědí na email, ze kterého mu obchodní sdělení přišlo, případně na kontakt, který je v obchodním sdělení uveden.

7.5. Souhlasí s využitím telefonního čísla a emailové adresy ke komunikaci s Poskytovatelem a Lektorem ohledně plnění služby plynoucí ze smlouvy.

7.6. Pokud se Zájemce domnívá, že zpracování jeho osobních údajů je v rozporu s ochranou jeho soukromého života nebo v rozporu se zákonem, má tato práva:

  • požádat Poskytovatele o vysvětlení,
  • požadovat, aby Poskytovatel odstranil takto vzniklý stav, zejména těmito způsoby: blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidace osobních údajů, je-li žádost subjektu údajů podle výše uvedených bodů shledána oprávněnou, Poskytovatel odstraní neprodleně závadný stav.

7.7. Subjekt údajů má právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů nebo jiný orgán veřejné moci k uplatnění a domožení se ochrany svých práv.

7.8. Údaje mohou být zpřístupněny pouze pověřeným Lektorům za účelem uskutečnění práv a povinností ze smlouvy, tito Lektoři jsou vázáni mlčenlivostí.

7.9. Údaje a dokumenty s nimi spojené budou uchovány a zpracovány nanejvýše po dobu 5 let od uzavření smlouvy, resp. po dobu nutnou ke splnění zákonných povinností a ochraně práv. Toto se netýká e-mailu, který slouží k zasílání obchodních sdělení, zde je tento údaj uchován a zpracováván do doby, než subjekt údajů odvolá souhlas.

7.10. Poskytovatel zajistí takovou ochranu dat, aby nedošlo k zneužití osobních údajů nebo náhodnému zpřístupnění.


VIII.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1. Smluvní vztah se řídí právními předpisy České republiky, k řešení sporů jsou příslušné orgány veřejné moci České republiky.

8.2. Smlouva se uzavírá výhradně v českém jazyce.

8.3. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 8.3.2021